Keurmerken
Binnen SafetyPro zijn er verschillende keurmerken behaald die bijdragen aan het fundament van onze dienstverlening: ze laten zien dat wij niet alleen zeggen wat we doen, maar vooral ook doen wat we zeggen. In deze blog lees je alles over de behaalde keurmerken.
SafetyPro heeft het keurmerk Sociale Onderneming. Aan de hand van de 17 Sustainable Development Goals (SDG's) van de Verenigde Naties kijken we hoe wij als SafetyPro kunnen bijdragen aan een betere en leefbare wereld. Dankzij onze scores binnen de pijlers Mens en Maatschappij, Mens en Arbeidsmarkt en Mens en Wereld mogen wij onszelf een sociale onderneming noemen. Dit betekent dat wij ons maatschappelijk verantwoord opstellen in de samenleving.
Voorbeelden
Mens en Maatschappij: we bieden veel kansen voor stages en onderhouden intensieve contacten met enkele opleidingen in de regio.
Mens en Arbeidsmarkt: we bieden kansen aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en nemen deze ook in dienst.
Mens en Wereld: we hebben aandacht voor afval scheiden en werken bij onze (kantoor)panden doorlopend aan het verbeteren van de duurzaamheid.
Bij SafetyPro staan kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering centraal. Daarom zijn we trots om te delen dat wij succesvol het ISO 9001:2015-certificaat hebben behaald. Een belangrijke mijlpaal die niet alleen onze interne processen versterkt, maar vooral onze klanten en partners ten goede komt.
Wat is ISO 9001:2015?
ISO 9001:2015 is ’s werelds meest erkende norm voor kwaliteitsmanagement. De norm richt zich op het inrichten van processen die zorgen voor consistente kwaliteit, klanttevredenheid en continue verbetering. Bedrijven die voldoen aan deze norm tonen aan dat zij hun processen goed beheersen en structureel werken aan optimalisatie.
Belangrijke pijlers van ISO 9001:2015 zijn:
- Klantgerichtheid
- Procesbeheersing
- Risico- en kansenmanagement
- Medewerkerbetrokkenheid
- Continue verbetering
Wat betekent dit voor jou als klant?
Het behalen van dit certificaat is geen eindpunt. Het is een bewijs van onze toewijding aan:
- Constante kwaliteit en betrouwbaarheid
- Transparante processen
- Snellere en betere service
- Betere risicobeheersing
- Structurele verbetering op alle niveaus
Neem dan gerust contact op met onze collega's.
